Manel

La meua amiga Elvira va deixar ahir un missatge en el meu mur de Facebook, en el qual em preguntava si coneixia "Manel", un bon grup de música de Barcelona que, segons ella, agrada a molta gent amb independència de la seua edat o ideologia. Elvira ironitzava fins i tot sobre la possibilitat de suggerir al regidor corresponent que vingen a actuar al nostre meravellós Teatre.

La veritat és que jo no tenia ni idea de l'existència d'aquest grup i vaig tenir la curiositat de visitar l'enllaç que va deixar Elvira. El que em vaig trobar em va agradar molt i per açò vos deixe el vídeo i vos recomane escoltar la cançó, perquè enganxa des dels primers compassos.

No tinc res contra "Camela" ni contra cap cantant, vinja d'on vinja. Ara bé, com Elvira, lamente que en la televisió pública no es promocione més a grups i cantants en català, doncs les seues composicions estan a l'altura de les millors.

Bon cap de setmana.